تغییر نام کانفیگ ها ؟ #216
Unanswered
BehnamAB
asked this question in
Q&A سوالات رایج
Replies: 2 comments 1 reply
-
|
این برای منم مهمه ! تغییر نام کانفیگها به صورت دلخواه خیلی مهمه ! یا حداقل اسم دامنه از انتهاش حذف بشه ! این کانفیگهارو بدی دست یه آدم ناتو براحتی تمام دامنه ها میوفته دستش |
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
0 replies
-
|
منم همین مشکل رو دارم! چطوری میشه نام کانفیگ ها رو کامل تغییر داده؟ |
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
1 reply
Sign up for free
to join this conversation on GitHub.
Already have an account?
Sign in to comment
Uh oh!
There was an error while loading. Please reload this page.
-
سلام میخواستم بدونم میشه کاری کرد که نام کانفیگها رو تغییر داد از داخل پنل که وقتی لینک ساب میدیم چیزی نشون داده شه که ما میخایم ؟ نه اینطوری
tls_grpc_CDN_vmess_xxxxxxxxxxx
Beta Was this translation helpful? Give feedback.
All reactions